čtvrtek, 07. leden

Špatný headhunting (1. díl)

 

"Slepé životopisy" se používají v případech, kdy personální agentura posílá klientovi CV, které (v ideálním případě) neobsahuje žádné osobní údaje , aby prostřednictvím zpětné vazby týkající se profesních zkušeností kandidáta lépe pochopila požadavky a očekávání klienta k dané pozici. Zde ovšem může vzniknout mnoho problémů. Nejvíce nasnadě je situace, kdy se jedná o velmi zkušeného uchazeče, např. v pozici CEO ve významné společnosti. Tehdy je pravděpodobné,  že klient odhalí uchazečovu identitu. Souhlas kandidáta je naprosto nezbytný a to i při poskytování "slepých životopisů". Mohlo by totiž dojít k poškození práv vztahujících se k ochraně osobních údajů. Nakonec připojuji radu, kterou mi dal můj přítel profesionál ze spol. Ernst&Young Peter Ferrigno: pokud uchazeč posílá své CV v MS Word, vždy se v menu podívejte do Vlastností, neboť zde mohou být některé důležité údaje k odstranění!

Komentáře (0)

Přidat komentář



Pole označené hvězdičkou (*) jsou povinná.