pátek, 18. červen

Na stříbrnému stupínku hlavní cenu nedostanete. Ale je dobré vědět, co se vám nepovedlo.

 

Nedávno jsem si všiml zajímavé okolnosti, která provází agenturní tendry. Stále více klientů si uvědomuje nutnost informovat neúspěšné agentury o tom, že prohrály. Nicméně frázi "jste druzí” je slyšet příliš často.  Tato formulace je především neupřímná, alespoň v případě, že takovou odpověď dostanou v témže tendru  hned dvě agentury. 

Vidím to částečně jako záležitost národního charakteru, která je sdílena Čechy i Brity. Být poslem špatných zpráv je pro nás vždy velmi těžké, o to víc, pokud se tak má stát tváří v tvář. Avšak ve světě obchodu je předložení negativních informací někdy naší povinností. Jsme za to placeni. 

Agentuře nezáleží na tom, jestli skončila druhá nebo šestá. Na čem záleží je příčina, proč neskončila jako první. Dobrá agentura by uvítala krátké shrnutí klíčových oblastí, ve kterých z pohledu klienta není tak dobrá jako vítězná agentura. Pokud jim řeknete tohle, a nic jiného, budou vděční.

 

Komentáře (0)

Přidat komentář



Pole označené hvězdičkou (*) jsou povinná.