Tuesday, December 22
Během letu do Londýna jsem se dal do řeči s chlápkem, co seděl vedle mě. Na jeho palubence jsem zahlédl jeho jméno, evidentně to byl muslim. Jeho oblečení odpovídalo elegantně ležérnímu stylu mladého příslušníka středního managementu a v ruce měl Blackberry.
Wednesday, December 09
Určitě to bude slabý rok, přesně jak jsme očekávali. Během recese je vždy první z možností kde šetřit marketingový rozpočet, následovaný lidmi, kteří ho mají na starosti. Ale recese jsou částečně i duševní záležitost.
Monday, December 07
A to bylo vloni o vánocích přání nás všech. Většina z nás obstála. Pozitivním signálem je, že existují skupiny talentovaných lidí, kteří se statečně rozhodli založit nové komunikační agentury v nejtěžší fázi ekonomického cyklu.
Thursday, December 03
Ve svém rozhovoru v M&M Evžen Hart vzpomíná na to, co i pro mne byla jedna z událostí z nejvíce absurdních událostí v mém pracovním životě: vyšetřování ÚOHS poplatků za účast v agenturních tendrech. Agentury požadovali od klientů symbolický poplatek ve výši 25 000,-Kč za kreativní návrhy prezentované během tendru. Obzvlášť v Německu, kde se agenturám běžně platí 20.
Tuesday, December 01
Je to zasloužená cena, ale pro popis Evženových úspěchů v Ogilvy nemůže být použit výraz „vybudoval nejkomplexnější komunikační skupinu“ jak napsal časopis M&M. Tím bychom vynechali úlohu Alexe Herdta. Velkou pomocí mu byly Vanda Wolfová a Dita Stejskalová, které vybudovaly Ogilvy PR.